امتحانات پايان سال تحصيلي طلاب مدرسه علميه ملاعبدالله
بسم الله الرحمن الرحيم
امتحانات پايان سال تحصيلي طلاب مدرسه علميه ملاعبدالله از روز چهارشنبه ۱۸/۳/۹۰ همزمان با ساير مدارس علميه خراسان شروع شد.
در اولين روز برگزاري امتحانات،امتحان منطق ۳ و نحو ۴ الف برگزار شد.در ابتداي جلسه قرائت قرآن مجيد توسط يكي از طلاب محترم مدرسه صورت گرفت.و حجت الاسلام نباتي استاد محترم ناظر اعزامي،پس از ذكر تذكراتي،به توزيع اوراق امتحاني پرداخت و امتحانات در فضايي صميمي و معنوي و علمي شروع شد.
مديريت مدرسه و اساتيد محترم،موفقيت طلاب عزيز را از خداي متعال مسئلت دارند.
+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم خرداد ۱۳۹۰ ساعت 1:24 توسط واحد فرهنگی
|